Wsparcie Klienta

Oferowanie najwyższej jakości serwisu

dzięki profesjonalnemu zespołowi pracowników.

Oferowanie najwyższej jakości serwisu dzięki profesjonalnemu zespołowi pracowników.

Nasz wyspecjazlizowany dział sprzedaży to ważna część ogólnego podejścia do obsługi klienta

  • W pełni skoncentrowany na sektorze rękawic ochronnych,
  • Nieustannie szkolony w produktach, standardach i nowych technologiach, (szkolenia wewnętrzne MAPA)
  • międzynarodowym  doświadczeniem dzięki obecności na 20 rynkach w różnych krajach.

Nasz zespół wsparcia technicznego złożony z ekspertów w dziedzinie ochrony

Zespół wsparcia technicznego dostępny i gotowy, do odpowiedzi na Twoje pytania, rozwiązania specyficznych  problemów w zgodzie z obowiązującymi normami.
Dokumentacja techniczna, która może pomóc znaleźć to, czego szukasz, jest zawsze na bieżąco na naszej stronie.

Nasz zespół logistyczny

Nasz zespół logistyczny zapewnia dostawy produktów na czas i zgodnie z zamówieniem.

 

Oferując naszym klientom najwyższej jakości usługi na rynku.

Wspierając dystrybutorów we wspólnym biznesie.

  • Intensywne programy szkoleniowe,
  • bliską współpracę i wymianę informacji,
  • programy i narzędzia wspomagające sprzedaż.

Bycie rozpoznawanym przez UŻYTKOWNIKÓW KOŃCOWYCH jako oferent najlepszych rozwiązań w ochronie rąk poprzez dobór właściwych ochron do poszczególnych zadań

  • Oparty na wielu kryteriach: zidentyfikowanym ryzyku, wymaganiom stanowiskowym, sytuacji finansowej firmy, komforcie i zadowoleniu użytkowników.
  • Poprzez audyty:

    • Aby zaoferować właściwy produkt do danego zagrożenia,
    • Aby potwierdzić dobór przez test produktu na danym stanowisku.

  • Poprzez zastosowanie prostego i efektywnego doboru:

  • Poprzez wskazanie najbliżej zlokalizowanego dystrybutora:

    • Aby znaleźć dystrybutora produktów MAPA wybierz odpowiednie województwo
    • I wyślij zapytanie produktowe poprzez nasza stronę internetową